Etusivu  /  FAQ
FAQ

FAQ

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa! Ota yhteyttä viestillä,
puhelimitse 0504756889 (pvm/ppm, ma-pe klo 9.00-19.00) tai Live Chatissa

 

1. MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Voit maksaa postiennakolla, Collectorin laskulla / -osamaksulla, PayPalilla sekä Paytrailin kautta verkkopankkitunnuksilla. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät täältä.

 

2. MITÄ TOIMITUSTAPOJA FIORELLASHOP TARJOAA?

Postiin postipaketin, Smartpost tai Paketti R-Kioski / K-Markettiin

 

3. PALJONKO ON TOIMITUSMAKSU?

Toimitusmaksu on postipaketilla ilmainen yli 50€ tilauksiin. Alle 50€ tilauksissa toimitusmaksu 4,90€. Jos palautuksen jälkeen arvo jää alle ilmaisen toimituksen raja, veloitamme alkuperäisen toimitusmaksun

 

4. KUINKA PITKÄ ON TOIMITUSAIKA?

Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää.

 

5. DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

Yes we do. Please order via our international web stores

 

6. MISTÄ VOIN NOUTAA PAKETTINI?

Seurantakoodilla tai saapumisilmoituksella lähimmästä paikkakuntasi postista. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Löydät postin toimipisteet tästä. Pakettiautomaattiin tehty tilaus noudetaan valitsemastasi automaatista.

 

7. MIKSI TARJOLLA EI OLE MINUN KOKOANI?

Mikäli et löydä omaa kokoasi on se loppuunmyyty. Meillä on sesonkitavaroita emmekä pääsääntöisesti hanki enää lisää samaa kokoa, jos se loppuu. Pidämme varastomäärät tarkoituksella pieninä, eikä tiettyä kokoa yleensä ole montaa kappaletta tarjolla, jotta valikoimamme uniikkius ja yksilöllisyys ei kärsisi. Toteutamme asiakkaidemme toiveen siitä, että he voivat luottaa pukeutuvansa uniikisti vaatteissamme.

 

8. MISTÄ TIEDÄN MITÄ KOKOA MINUN TULISI TILATA?

Useimmissa tuotekuvauksissa on ohjeet oikean koon löytämiseen, mutta jos haluat varmistaa koon paikkaansa pitävyyden, voit lähettää asiasta sähköpostia tästä, kysyä neuvoa Online -tuessamme tai soittaa asiakaspalveluumme 0504756889. Mikäli ilmoitat pituutesi ja painosi, on meidän helpompi neuvoa oikean koon löytämisessä.

 

9. ONKO FIORELLASHOPILLA MYYMÄLÖITÄ?

Tällä hetkellä ei ole myymälöitä mutta löydät meidän tuotteita Tuurissa Velj. Keskisen kyläkaupassa, 63610. Voit myös ostaa tuotteita verkkokaupasta.

 

10. VOINKO TULLA NOUTAAN TAI SOVITTAAN TUOTTEITA?

Ei, mutta voit mennä meidän myymälöihin kokeilemaan ja tilata myöhemmin verkkokaupalta

 

11. HALUAN MITTOJA TUOTTEISTA?

Mikäli haluat tarkempia mittoja tuotteista, tai koko-opastusta, ota yhteyttä joko live-chatin kautta, soita asiakaspalveluumme 0504756889 tai laita sähköpostia tästä

 

12. VOIMASSAOLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Voimassa olevat kilpailut, kampanjat ja alennuskoodit löydät helpoiten seuraamalla meitä sosiaalisessa mediassa Facebookissa sekä Intagramissa.

 

13. MITÄ TAPAHTUU JOS EN NOUDA PAKETTIA?

Pyri ilmoittamaan meille etukäteen mikäli olet kykenemätön noutamaan pakettia. Tämän jälkeen se lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattomissa tilauksista veloitamme 20,00€.

 

14. ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Tuotteilla on etämyyntiä koskevan lain mukainen 30 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, hintalappujen paikallaan sekä omissa pakkauksissaan. Sovittaa saa, mutta ei käyttää. Palautusoikeus ei koske alusvaatteita, kosmetiikkaa eikä korvakoruja hygieniasyistä. Veloitamme palautuksesta 4,90€ omavastuuosuuden asiakkaalta.  

15. KUINKA PALAUTAN TILAUKSENI?

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake huolellisesti. Tämän jälkeen vie paketti postiin ja ilmoita paketin olevan asiakaspalautus Fiorella Shoplle. Palautus on sinulle silloin maksuton. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

 

16. OLEN TILANNUT COLLECTORIN LASKULLA, MITEN PALAUTUS TOIMII?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain toimitusmaksun 4,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun ja aletuote palautusmaksut. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua.

 

17. VOINKO MUUTTAA LASKUN ERÄPÄIVÄÄ TAI MUUTTAA LASKUN OSAMAKSUKSI?

Eräpäivään ja osamaksuun liittyvissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Collectorin asiakaspalveluun, puh. 09 3158 9900.

 

18. VOINKO PALAUTTAA ALE TUOTTEITA?

Kyllä voit, mikäli ne muuten täyttävät palautusehdot. Aletuotteiden palautusmaksu on 1,90€

 

19. KUINKA NOPEASTI SAAN RAHANI TAKAISIN PALAUTUKSESTA?

Palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä siitä, kun palautus saapuu meille. Tämä edellyttää, että palautuksen mukana tulee tilinumero. Muistathan että Itellalla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta.

 

20. MIKÄ SUMMA MAKSETAAN TAKAISIN TILILLENI?

Jos palautit koko tilauksen kaikki tuotteet, maksetaan tilausvahvistuksessa näkyvä loppusumma tilillesi. Jos palautit tilauksestasi vain osan, maksetaan takaisin palautettujen tuotteiden arvo vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisella laskutuskulut. Alennuskoodilla tehtyjen tilausten kohdalla hyvitämme tuotteiden reaaliarvon.

 

21. VOINKO VAIHTAA TUOTTEITA?

Meillä ei ole vaihto vaan ainoastaan palautus. Voit tilata toisen koon itsellesi erillisenä tilauksena.

 

22. KUINKA USEIN TEILLE TULEE UUTUUKSIA?

Uutuuksia tulee myyntiin joka päivä! Koska nopeimmat saavat suosituimmat koot, kannattaa uutuuksia seurata usein.

 

23. OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.

 

24. VOINKO TILATA PUHELIMITSE TAI SÄHKÖPOSTITSE?

Kyllä voit.