Toimitus & Palautus

Toimitus & Palautus



Suomi
Toimitusmaaksi on valittu: Suomi
Toimitustapa Toimitusaika Maksu
R-Kioski / K-Kauppa Noutopiste 1-4 päivää EUR 4.90
Postipaketti lähipostiisi 1-4 päivää EUR 4.90
Postin pakettiautomaatti 1-4 päivää EUR 4.90
 Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Kootkin menevät yleensä kerralla oikein jos noudattaa kokosuosituksiamme. Välillä tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun tuotteet on jo saanut.

  • Täysihintaisten tuotteiden palauttaminen on ilmaista

  • Ale tuotteiden palauttamisesta veloitamme 1,90€

  • Fiorellashop tarjoaa palautusaikaa 30 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu

  • Jos valitsit Lasku 14pv suosittelemme että maksat laskun kokonaan pois ja palautamme rahat tilillesi palautuksista. Jos lasku erääntyy ja olet jättänyt maksamatta Collector bank perii 5€ muistutusmaksun. Lasku 45pv ehdimme hyvittämään ja lähettämään päivitetyn laskun.

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, eli sovittaa saa, käyttää ei

  • Jos tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen 0-50€ (alle ilmaisen toimituksen raja) jää alkuperäinen lähetyksen toimitusmaksu 4,90€ maksettavaksi. Jos palautuksessa on aletuote tulee 1,90€ palautusmaksu

  • Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Fiorellashop reagoi palautuksiin heti ne saatuaan.

  • Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan


 Toimintaohje


1. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Mytätty ryppyinen t-paita ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus, johon olet täyttänyt palautusohjeeseen tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Collectorilla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti postiin, kerro heille palautuskoodi ja että onasiakaspalautus Fiorellashopille. Palautuskoodi löydät lomakkeess joka tulee tilauksen mukana. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Fiorellashoppia, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä postin tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä:

FIORELLASHOP
Itälahdenkatu 20
00210 Helsinki

HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Fiorella Shop ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.